Jumaat, 5 Mac 2010

UNDEFINED

Assalamualaikum,
minggu yang serba tidak kena, kenapa?, hanya allah saja yang mengetahui, bermacam-macam perkara terbit dan surut dari fikiran ini, hurrmmm, mengeluh je, lemah nya hati ini,

adakah aku ini poyo, mempunyai ego yang tinggi, kenapa ada yang buat aku seperti boneka, dicari apabila diperlukan, entah lah buntu pemikiran, hanya senyuman yang melindungi apa yang berada dalam hati ini, pada masa ini sentiasa mengharapkan seseorang untuk diluahkan perasaan, nak tahu siapa, sahabat baik aku semasa di smka maahad hamidiah. tapi dia berada di utara dan diri ini di selatan. mungkin ini dugaan yang allah turunkan kepada diri hina ini untuk diuji. takpe buat lah apa yang anda suka, sudah biasa dipermainkan tegur pun tiada guna, lagi membuat hati ini membara je. just close my mouth and do my work.

tah apa aku merepek pun tak tahu lah, ajib, kalau kau baca kan, banyak benda aku nak cerita kat kau. masa je x takde ag. kadang hati ni nak je luahkan semua benda tapi kesabaran perlu disemai bagi manjaga hati mane2 pihak.

biarlah hati ni yang menderita asalkan anda bahagia, tapi ingat kesabaran tetao ada tahap nya, jangan sampai meletup...

blog ini dinukilkan untuk lepas geram je, merepek banyak, ah peduli apa aku,

cukuplah sampai sini je, sakit hati je nak tulis panjang2, assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan